kuinka päätin perustaa blogin ja kuka minä olen

Heippa!
Olen jo pitkään haaveillut ja miettinyt perustavani oman blogin. Ensimmäinen ongelmani oli blogin nimi, mikä olisi sopiva ja miten voisin olla tyytyväinen siihen. Lopulta keksin ja tällä hetkellä olen melkeinpä tyytyväinen Auringonlaskunoranssiin. Ehkä joskus saatte kuulla nimen tarinasta.
Seuraava ongelmani oli ulkoasu. Senkin eteen sai tehdä töitä. Taustan kuva on tällä hetkellä auringonlasku aavikolla, saa nähdä kuinka kauan se pysyy. Se on otettu Dubain matkalla hiihtolomalla maaliskuun alussa.
Siinä olivatkin ongelmani. Yhtäkkiä minulla oli blogi.
No, tänne aion kirjoittaa ja laittaa valokuvia. Suunnitelmissa olisi kuukauden suosikit -postauksia ja sitten kesälle Summer Bucketlist ja sitä voisi seurailla. Joskus ehkä asukuvia, kirja- ja leffa-arvosteluja yms yms. Vähän sekalaista, mutta sitten kun olen jonkin aikaa kirjoitellut, ehkä löytyy vähän sellaista, mistä tykkään enemmän.

Tässä vaiheessa olisi ehkä hyvä kertoa vähän enemmän itsestäni. Aina on se kysymys, kuinka paljon on sopivaa kertoa, mitä itsestäni ja mitä muista. Nimeni on siis Seela ja olen yläasteella. Harrastan kirjoittamista ja lukemista, pianonsoittoa ja joskus satunnaisesti tulee käytyä lenkillä.
Uskon rakkauteen ensisilmäyksellä, ehkä vähän horoskooppeihin ja että on olemassa jotain muutakin kuin mitä me näemme. Innostun monista asioista, muutaman tässä mainitakseni matkustelusta, quoteista, listoista, pienistä alkukirjaimista, elokuvien tekemisestä, valokuvaamisesta, hyvästä ruuasta, unelmista ja auringonlaskuista. Aikomukseni oli kirjoittaa myös asioista, joista en oikein innostu, mutta muutin mieleni. Jos alatte seurata blogiani, joudun ehkä jakamaan joskus ikävimpiäkin asioita.

Loppuun vielä lista suosikeista (koska näin opitte tuntemaan minut).
- blogi
ehdottomasti Focus on Favorites
- youtubettaja
Gabriella
- kirjailijat
J.K.Rowling
Jojo Moyes
Kerstin Gier
- kirjat
Alkemisti, Paul Coelho
Papertowns, John Green
Kerro minulle jotain hyvää, Jojo Moyes
Rakkaus ei katso aikaa -trilogia, Kerstin Gier
- elokuvat
Titanic
Nälkäpelit
Piin elämä
The Last Song - Rakkauden sävelet
- artistit
Sia
Alessia Cara
Birdy
- biisit
Wild horses, Birdy
Dollhouse, Melanie Martinez
Still into you, Hannah Trigwell (cover)
- quotet
if the world was blind how many people would you impress?
It is possible to be in love with you just because of who you are. - Maggie Stiefvater
- somet
Instagram
WeHeartIt seelamanninen
Pinterest seelamanninen
- matkakohteet
Kroatia
Italia
Saksa

Kiitos, että eksyitte blogiini.
Seela

Kommentit

Suositut tekstit